hannavictoria

Skolan, stan, tunapark och Ellfolk. De är vad jag har gjort denna fredagskväll. Skolan var ovanligt bra! jag hade sovmorgon till 12:30 och sov därför hos empa, de var mys må jag säga. Efter skolan iallafall åkte jag till stan, Louise tog hål i naveln och jag stod där och höll i hennes hand medans hon gjorde de. Blir dock avundsjuk för vill själv ha med jag vågar inte.. Jag åkte hem till mig och åt och sen åkte jag mamma och Malin till TP där jag köpte en Halsduk och en mössa från Gina. Efter de fick jag skjus till ellfolk, a-laget herrar spelade en match. Torshälla vann med 13-5 och en kille som verkligen imponerade mig under matchen var nummer 47, helt otroligt grym var han och 5 mål gjordes utav honom, därav en straff. Men nog om att berätta allt i minsta detalj, vem bryr sig?
Pratade nyss med Tove i telefon och där efter ringde Frida, alltid kul att prata med dom.

Nu är jag hemma själv och livrädd såklart, jävla tönt. Nu är de snart läggdags, match imorgon mot Standard!
godnatt everybody, sov gott för de kommer jag göra.



Här är första bilden som togs på mig och tove, gulliga om jag får säga de.
PUSSSSSS PUSSSSSS PUSSSSSSS PUSSSSSSSSS






10, great


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0