sovmorgon är alltid lika underbart

Idag börjar jag klockan 12 vilket betyder att jag faktiskt skulle kunnat sova till 10-halv 11 om de inte vore för Rasmus som ringer och väcker mig. Alla från min grupp inklusive mig har fattat att vi inte har förstas långa lektionen för vi gör den efter skolan, alla har fattat förutom Rasmus såklart.. Men då har jag god tid på mig och slipper komma försent. 08:35 väckte han mig och efter han gjort de så ställde jag mig i köket och tog fram klubban och började trixa litegrann, och jag gör framsteg redan efter två dagar. Men att slå Åsa på de där, de blir tufft..


aja, nu ska jag äta lite frukost och sen kanske åka lite tidigare till skolan så jag får något gjort.  

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0