Torsdag

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen. De enda som gjorde mig glad idag var träningen fast de dock inte gick så bra.. Imorgon väntas de styrka på morgon och PG kommer väl antagligen ta död på oss. Efter de är det skolan och på kvällen vet jag inte vad som händer, men måste ta de lungt. Match på lördag och jag är taggad som bara den!!!!!! Nu behövs en dusch och sen ska jag trixa lite i mitt rum. Slog mitt rekord idag på träningen, fick 32. Krävs bara några hundra till så slår jag Åsa. Just ja, Åsa, Karam och Totte fyller år idag. GRATTIS till er alla! Pussss på alla föruom en människa som min syset vet vem jag menar när hon läser detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0