where are you?

Vart har du tagit vägen? Jag har letat överallt men du finns ju inte någonstans. Just nu behöver jag dig, min huvudvärk blir bara värre och värre. Snälla kom tillbaka till mig så jag kan må lite bättre.. Kan jag inte bara vända mig om så finns du där bakom mig. Jag behöver verkligen mina glas ögon just nu.

haha, där måste ni allt blivit lurade vaaaaaa?

De är iallafall något jag behöver nu, mina brillor. Använder dom sällan och ingen ser mig i dom, men hemma när jag ligger och kollar film på rummet, då ska dom vara på så jag slipper denna huvudvärk. Nu har jag bara varit klantig och haft bort dom ett bra tag. Vart tusan har jag lagt dom?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0