100 frågar, vilket liv?

01. Fullständigt namn? Hanna pernilla Lundqvist
02. Exakt ålder? 16 år
03. Vart bor du? Kvicksund, söder
04. Bor tillsammans med? Pappa,plastmamma och mina ´3 syskon. Hos mamma är de jag mina 2 helsyskon
05. Husdjur? 3 hundar
06. Färg på ditt hus? rött/vitt
07. När är du född? 11 augusti
08. Klass? SMID 1B
09. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? nope
11. När gick du upp i morse? halv 11
12. När ska du sova? inte fören om några timmar
13. Duschat idag? nej 
14. Kramat någon idag? ja
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? en isglass
17. Dagens klädsel? trosor och tröja
18. Dagens smink? varit hemma, inget
19. Dagens sötnos? pappa faktiskt
20. Dagens roligaste? KALLE

SOCIALT
21. Har du många vänner? beror väll på vad man tycker är många?
23. Vem kramade du senast? min syster
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? nej :(
27. Har du pojk-/flickvän? haha nejnej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Göran tränare. Hoppas de blir bättre tills torsdag.

FAVORIT...
31. Film? jag får nya hela tiden!
32. Låt? har ingen faktiskt
33. Mat? tacos, billy boys
34. Dryck? coca cola
35. Färg? vet inte
37. Stad? vet inte
38. Land? thailand
39. Ämne i skolan? idrott
40. Strul? haha..

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Empa
43. Gången du spydde? ett tag sen
44. Gången du grät? ..
45. Pizzan du åt? bussola
46. Gången du var i Göteborg? när jag var liten
47. Gången du var i Stockholm? ett tag sen
48. Gången du var full? helgen
49. Gången du var hög? har aldrig varit
50. Personen som såg dig gråta? min syster

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? det är ju olika
54. Tvspel eller datorspel? tvspe
55. Singel eller upptagen? singel
56. Film eller bio? bio
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? lunar såklart, huset4
58. Sommarlov eller vinterlov? sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? ingenting, de suger
60. Har du svart hår eller blondt? svart/brun/rött/lila/blått
61. Har du blåa ögon eller bruna? blå gröna
62. Choklad eller lakrits? choklad helt klart
63. Göteborg eller Stockholm? göteborg, bara varit där 1 gång
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? coca cola
66. Pizza eller kebab? kebab
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? men både och
69. Leva eller dö? leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? finns många
71. Personer du hatar? finns väll någon eller några
72. Pojk-/flickvänner du haft? zero
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2
74. Glassar du ätit på en dag? kanske 6
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? nada
76. Gånger du haft minnesluckor? haha 1 gång? 
77. Gånger du varit hög? aldrig
78. Personer du saknar just nu? framförallt vickan
79. Gånger ditt hjärta brustit? 1

VEM:
80. Vill du kyssa nu? hemlighet
81. Ska du träffa imorgon? människor
82. Sjöng du senast för? Liza sis
83. Hade du senast en msn-konversation med? Kalle the one
84. Spelade du tvspel med senast? Ludwig,danne och erik 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Hanna b helt klart
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Fanny tror jag, då skulle hon bli så glad
87. Förtjänar att dö? anonyma jävlar
88. Är söt? finns för många för att nämna en
89. Vill du sova bredvid inatt? tjejerna

VAD:
90. Gör dig glad? när jag tänker på vickan..
91. Gör dig ledsen? när jag tänker på vickan..
92. Vill du helst göra nu? träffa folk
93. Önskar du att du slapp göra? städa mitt rum
94. Vill du ha nu? kjulagänget
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? hm, fyller i augusti så de vet jag inte än..
97. Tycker du om dina betyg? de skulle kunna vara mycket bättre
98. Ångrar du i ditt liv? ja de är mycket..
99. Är det bästa som hänt dig? att jag fått haft Vickan i mitt liv
100. Hur mycket är klockan? 19:10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0