jag är pigg och tänker på räkor

Alex Ohlsson fyllde 20 i lördags. Grattis och tack för kvällen.


I fredags så var jag Fanny & petra ett tag hos petra och chillade, där hände de grejer må jag säga. Efter ett tag kom Dessan, emma och elin. Vi myste och tog de lugnt. AlexL kom och hämtade oss sen, vi gled hem till Ciric lägenhet och kollade film.
Lördagen bestod på dagen av en hel del saker som jag fick fixa och dona med. Gick till Bond och färgade om mitt hår, de är också mycket kort nu. Blir uppsatt resten av livet nu. Kvällen åkte vi först hem till Linda och sedan vidare till Alex och jag måste säga att under kvällen dök de upp överaskningar som man knappast trodde. På väg till alex vart inte lyckat, alla vet varför. Men ett gott skratt fick vi oss iallafall. När vi väl var hos Alex var de jätte trevligt i början tills de dyker upp lite otrevligheter, inget jag vill nämna men synd att de vart som de blev. När de var ur världen så forsatte vi ett bra tag. Halv 6 somnade jag, Tove, Marre och Anta i garaget och Elin & fanny kom ännu senare. 3 timmar sömn är inget och hurra för. Söndagen vart ganska lugn. Var i sporthallen och sen ätit god mat hemma. Nu är jag trött och skriver som en kratta så dags att sova.


aj, min näsa..

Saknar redan innebandyn, ska nog sova med min klubba inatt. Good night everybody och
tjejer, ni är bäst


VL<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

bästbäst

2009-09-20 @ 22:49:27
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0