Mesta

Efter en lång tid har jag återvänt till bloggandet igen. Jag kan inte lova att jag ska skriva varje dag men när jag har tid så visst ska jag skriva då!

Nu igår kväll ganska så sent kom jag hem från Köping där jag och de andra Mesta spelarna har varit på cup. Vi vann defenitivt inte men vi spelade ganksa bra endå tycker jag. Vi spelar i div 3 och mötte div 1 och 2 lag. Vi kämpade på bra måste jag säga. När vi kom dit vi skulle sova så blåste vi upp madrasserna och bara låg och skrattade hela kvällen. Mobiltelefonerna skulle vara avstängda klockan 10 men jag hade ingen nytta av mig så använde den inte på hela helgen. Bara skönt att ha en anledning till att mina föräldrar inte kunde ringa mig. Vi gick väl och la oss vid 12-halv 1 och gick upp halv 8 dagen efter. Vi åkte iväg och spelade våran match och kollade sen på torshällas matcher som spelades under dagen. De är kul att se dom spela, dom är riktigt duktiga och jag tror om några år spelar även Mesta sådär fin innebandy.  En riktigt rolig och lyckad cup må jag säga. Tackar mina tränare och alla mesta tjejer till de! Nu är jag riktigt sugen på att dra iväg på ännu en cup. Men att spela en match just nu eller bara träna lite skulle inte heller var helt fel..

Idag blir en slapp dag, jag vill göra något men jag orkar inte. Är lite ledsen också, de är tack vare någon anonym idiot som sitter och kommenterar på min kompis bilddagbok om Victoria. Hur kan en människa vara så iskall och omänsklig?

Måste säga att jag saknar Victoria så otroligt mycket. De har bara gått någon månad sedan de hände och jag blir så ledsen när jag tänker på de. Självklart saknar jag min älskade Madde också, över 2 år sen. Puss på er mina älsklingar. Jag älskar er så mycket!

Nej, träna innebandy är vad jag skulle vilja göra nu!!!!!
Måste berätta att jag lagt av med dansen nu, hade inte tid med den och innebandy är så mycket roligare.


Seya sooon'


längesen jag fick umgås med dig

Kommentarer
Postat av: elin din bästa

saknar dig!

2009-09-13 @ 23:26:12
Postat av: linda

nämen sepåfan, duktig tjej som uppdaterat bloggen! :) fortsätt så!

ni var duktiga på cupen med tanke på motståndarna! tråkigt att inte få vara med.. men men. ta och ladda nu så ses vi imorn, kommer ner och checkar en stund i alla fall :)

2009-09-14 @ 19:53:36
URL: http://lindabergs.blogg.se/
Postat av: hanna lunkan

haha jaa tack, jag ska göra mitt bästa nu;) men blir jag slarvig får du säga till! och ja, nu sågs vi på träningen idag! vi ses även på torsdag ;)

2009-09-15 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0