stjärnan

Min helg har varit bra faktiskt men saknar tjejerna way to much. I fredags kollade jag på Torshälla-Lindköping sen var jag med Marre och Elin hos Deno med några. Lördagen bestod av match som inte alls gick någe bra för min del och vissa hade riktigt otur och fick åka ambulans ifrån matchen. Kvällen var jag först med Elin & Fanny och fick sedan skjus till Andreas där de var lite folk, kvällen var helt okej och tack till Petrus som jag sov hos och haft söndagsmys med hela dagen tills även Marielle, Elin och Fanny joinade oss.  Puss på er och puss på helgen.


miss you VL


''ååh fröken stina med ögon så fina''

''du är gullig gulli gulli gulli gulliiiii''


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss baby

2009-09-28 @ 23:27:52
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0