tisdag

En ganska tung idag i skolan, jag var trött redan efter vi tränat basicen som var klar vid 11. När skolan äntligen var slut var de stan som gällde och sedan hem för att byta om till träningen. Den var ganska skön träning idag, mest prat tror jag de blev eftersom tränarna var tvungna att ta upp lite saker. Dom berättade om matchen mot standard och de ska bli riktigt kul faktiskt om man blir kallad till den såklart. Så för min del nu gäller hård träning. 
Nu ska jag ringa min syster och skälla på henne, hon svarar ju aldrig i sin telefon och Linda har försökt ringt henne hela kvällen. Efter de blir de en snabbdusch vilket just nu behövs, tro mig. Datorn väntar fint på mig sålänge.





Jag saknar dig vickan, kom tillbaka nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0