-

Igår träffade jag min vän Frida, längesen varee. Imorse när vi vaknade lekte vi litegrann med lilla agge och sen drog jag mig mot stan för att träfffa henis. Det vart vallen för hela slanten, juniorerna spelade. Fick träffa lite folk där, precis vad jag behövde. Sen idag då, vad hände lite senare. Sådär vid halv 7 tiden ca. Jo vi hade match.......
Jamen visst vann vi med 6-1, grymt av mina ladies. Nu är det div 2 som gäller!! Efter matchen vart det hämta mat från spicy och sen åkte jag ida och jullan hem till isabelle. Carling och Alex gjorde oss även sällskap. Nu kom jag nyss hem och har haft en rolig kväll. Happy like hell och nu är jag trött som jag vet inte vad. Dags att sleepa maybe? jo men jag tror nog det..


Godnatt 

wish u were here my angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0