-

Vad är felet på vissa människor? jag förstår mig inte på människor med denna nivå av avundsjuka. Är man så osäker på sig själv så man måste trycka ner andra för att själv kunna må bra. Måste man skämma ut sig själva på ett sådant sätt när alla andra funderar på vilka jävla idioter dom är. Bara för att vissa här i livet måste få bekräftelse på allt runt deras ego, men vi runt omkring som faktiskt också existerar orkar inte med det. Omoget jobbigt irriterande elakt egoistiskt och oerhört iskallt. Fan låt alla vara, låt min vän vara och gör världen en tjänst genom att bara vara tysta för det är ingen som vill eller är intresserad av att höra era tankar eller åsikter.



Nej jag brukar inte bli arg, jag brukar inte lägga mig i andras konflikter. Men vissa saker flippar jag på och det här är en sak.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sluta läs då om du har något problem.

2010-04-11 @ 23:36:11
Postat av: idaa

skriv vem du är iställer din tönt !!

2010-04-12 @ 00:41:01
URL: http://idamichelle.blogg.se/
Postat av: emelie

skämmigt att köra anonymt broe

2010-04-12 @ 12:00:26
URL: http://eemelievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0