hej hej torven

Idag satt jag och jullan julius kvar ett bra tag och pluggade matte, hur kan de inte fastna i mitt huvud är frågan. Jag försöker med de vill inte fastna, alldeles för ointressant och tråkigt. Vi går mot bussen och jag missar den precis, men vädret var bra så skönt att få en promenad. Kom hem och sov ett par timmar, pluggade mer matte (inget sitter än). Nu har jag duschat och kollat mtv.  Min hund ligger bredvid och piper, kanske också vill låna datorn.. Nu funderar jag på att plugga lite till men blir nog inte av. 


 
du vet att allt löser sig A
 


Kommentarer
Postat av: amanda olsson

saknar dig hanna..

2010-04-16 @ 19:28:53
URL: http://amandaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0