Konsum: vi tar kort här, "okej", så posar man ;PpPPPpp










chris brown säger "with you, with you, with you".. så e han helt sj ;ppPPp

Pitbull ringer: "Meet me at the hotel room" "Okej" så kommer man inte ;PpPPpp

50cent: "I take you to the candyshop", så har man godisförbud ;pPPppPp

darin frågar " why does it rain?" så svarar man "vet inte" men man klev på en spindel igår ;PppPpPppP

"Ljuger du nu?" "Ja det gör jag", så gör man inte det :PpPp;PPp

När någon frågar "sover du?" och du svarar "Ja" fast du inte sover ;PpPpPpP


Mitt och henis tidsfördriv ikväll, dom är ju roliga faktiskt. Pusss gilllar dig kompis


Idag har jag träffat mina tjejer, vi fikade på waynes och tog en snabbis på stan. Skulle pluggat men somnade med boken över huvudet och vaknade upp vid 9. Nu har jag läst bokjäveln och pluggat anotomi litegrann, de räcker för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0