-

Sommaren har varit galet bra, orkar inte berätta så visar er iställlet med lite bilder. Har ju dock inte bilder på ens hälften så de lilla jag har åker ut, nöj er med det..





petra och jag hittade rätt



hejdå sverige, hej turkiet




mysa dagar med hanna


alanya 2010



party


empa och jag i dalarna, en mysig vecka




tankar till min kära vickan på 1års dagen, saknar dig



har även träffat min man och dotter när jag haft tid över


rebecca har haft lek kompis, något år äldre


jullan grillspett



även vart med världens bästa i sommar






såklart träffat mina tjejer



lite cross har ju ingått i mitt sommarlov också



jobbat har jag också gjort, duktig tjej



den här idioten har fått 3 pigga tjejer att spela monopol på en lördagkväll..



även världens bästa björn har varit med på kvällarna och myst



trötta tjejer efter galna nätter,



taggad inför en träning med torshälla



även jag är ganska taggad dåra



bajsfia vill inte vara med så hon får fota, hon har sömnbrist.....



lite tidiga för fias snabba miljöbil tar oss fram FORT





Det var väl lite bilder jag kunde bjuda på, dom flesta är från de två sista veckorna. Mitt sommarlov har varit grymt men synd att inte de finns bilder för varje ögonblick.

campingen i näshulsta
myset i kjula
alla galna nätter
partaj....
 
jaaa allt som jag inte heller orkar skriva om.

nu äre slut, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0