Lördag den 4 December




Jag vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om, de är rent ut sagt för jävligt. Tror nog att jag inte gillar att sova ensam, för när jag sover ihop med någon vaknar jag inte mellan halv 5-5 på morgonen som nu...
Men förutom att jag vaknar tidigt, om man bortser från det har min morgon börjat bra och jag känner på mig att den kommer fortsätta att och bara bli bättre. Ska snart hoppa in i duschen och vid 12 tiden ska jag möta bellan på TP. Empa sover fortfarande så hon får komma senare helt enkelt.

har väll inte så mycket mer att säga för tillfället, förutom att de står ett par främmande killskor i min hall!?! hm


PEACE & KÄRLEK TILL MIN VÄNNER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0