pipppi

igår käkade jag och helena godaste maten på länge hos emelie. Efter de var vi med tre söta pojkar, de bästa på kvällen var när emelie körde bil. Hon var kung helt klart!
Jag sov hos min älskling och imorse åkte jag till stockholm med pappa och familjen, de vart inte som jag trodde. En stor besvikelse men bättre lycka nästa gång kankse?

Nu denna kväll har jag spenderat hos linn med anta och helena, supermys men nu är jag glad att jag får ligga i min säng. Jag ska sova nu hade jag tänkt men innan de måste jag bara säga puss till alla mina kära.

Jag saknar många just nu, önskar många vore här bredvid mig..


En tjej jag verkligen inte träffat på länge är Frida, helt sjukt vad jag saknar henne.

aja, godnatt godnatt godnatt


Kommentarer
Postat av: e

jag är kung fan :) roadtrip nästa år! :)

2010-02-07 @ 16:28:01
URL: http://detlikadana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0