tovan i håret

Igår var nog bland de roligaste kvällarna på väldigt länge. Tove & jag kunde inte sluta skratta. 

'' Kom tjejer så får vi ta kort på er, det är för söta flickor till hm katalogen''

'' Gooooodzillaa''

'' jag kommer med stavar, det här är min fru''

Ni fattar nog ingenting men jag och tove fattar vilket är huvudsaken, iaf var fredagen kingziie.
Lasse jag och tove åkte till coop senare på kvällen för att kirra godis, tove lyckades även fixa två filmer.

A cinderella story & good luck chuck, 

vi somnade sen vid halv 2 och vaknade pigga halv 11 imorse. Nu har vi ätit frukost och ska nu färga håret på mig, blir ju super! 

peace out


Amen du är ju så bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0