tröttheten tar över

Helgen har varit riktigt bra. Fredags mys med tove.
Lördag var de först mys med tove sen match och sen smidfest som var grym.
Söndags mys med Helena. Vi kom hem vid 9 imorse så de var bara att lägga sig och sova till 2 innan vi äntligen orkade oss upp ur sängen. Blev lite nudlar och sen vilsta för hela slanten. De var fotboll vi kollade på och jag säger bara det, vissa mammor är bara för mycket. Fyfan nästan så jag skämdes när mamman bakom oss satt och skrek på sin son..
Iaf så blev det lite nhl med Helena rasmus & Clarence. Vi var där ett tag och myste, sen gick jag till ming och träffade Carro petra och Ellan. Det var mys.
Nu ska jag egentligen plugga men istället pratar jag med Louise i telefon. Det blir en ganska sömnlös natt för min del.


peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0