amen du, vi jobbar inte så

FLERA DAGAR HAR GÅTT OCH JAG HAR FORTFARANDE INTE TRÄFFAT MIN ÄSLKADE
VAD ÄR DE FÖR NÅGOT SOM HÅLLER OSS ISÄR!!!!?
JO DE ÄR DIN ÄCKLIGA HALSFLUSS ELLER VAD DE ÄR FÖR SKIT
DE ÄR INTE OKEJ, INTE OKEJ NÅGONSTANS
JA JAG ÄR LITE UPPRÖRD, VADÅRA?

BLI FRISK NU FÖR TUSAN, JAG SAKNAR DIG JU
SKOLAN UTAN DIG, DE VAR TUFFT.. MEN NU HELGEN OCKSÅ!

AJA, KÄMPA PÅ BROR OCH HÅLL UT!! SNART BLIR DU FRISK IGEN SKA DU SE.


PUSSSSSSSSSSSSS & LOVE

JO NI SER JU SJÄLVA, TJEJEN MÅR INTE BRA


Kommentarer
Postat av: Anonym

OKEJ JAG JOOBBAR INTE SÅ MEN SKA NOG KNAPRA MINA PILLER OCH SMITA UT EN STUND IMORGON OKEJ?

skuulllee gärna vilja säga puss men sen såg jag bilden och frågan är varför? meeeeen du kommer få igen så hårt bara du du vet

men jag saknar dig din gay

2010-01-23 @ 01:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0