skin skin som den sol du är



Sommarlovet har varit bra hittils faktiskt, vissa saker kunde varit bättre men jag har lärt mig att klaga inte hjälper. Sedan jag kom hem från Alanya har pengarna gått åt på mat, har ätit ute varje dag sen jag kom hem så snart rullar jag väl fram. Därför tänkte Hanna och jag idag laga iordning egen mat innan ve beger oss ut i det vilda. Hannes Danne Hanna och jag åkte hem till Bolin idag och badade lite, då kom vi på att det är dags för lite äventyr igen. Så ikväll ska vi tälta, det tycker jag låter som en bra idè ändå eller vad säger ni?
Ska hoppa in i duschen nu och sen laga lite käk!! På onsdag drar jag antingen till Dalarna eller åhus, sköönt.


du du du






lite bilder





Kommentarer
Postat av: Anonym

"Du du du"

hahahaha, erkänn du kan inte bestämma dig ;)

2010-07-19 @ 19:25:18
URL: http://eemelievictoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

"du du du"

hahahaha ;)

2010-07-19 @ 19:29:08
URL: http://eemelievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0