28 Mars-2010

Det är söndag igen, vilket betyder att imorgon är det skola. Känns ju inte speciellt bra faktiskt så hoppas veckan går fort. Min söndag har varit bra men ändå dålig. Ellfolk var helt klart de som vad bra, mycket kul att kolla matcher med mitt lag. Efter det vart de max, ingen skräll direkt. Jullan var allmänt störd som vanligt, tur att jag hade Ida & Malin där också. Efter de så åkte jag hem till fanny, det var också en bra del att få träffa henne. Sen att ingen var på topp var den dåliga delen, men det går över älskling. Vi fick kramas lite och skönt att prata med min svamp igen, hon är kung faktiskt.  Kom hem ganska sent men då vart de en snabb dusch och sen film tittande med min kära mor. Längesen vi gjorde något tillsammans bara hon & jag så de var mys.



Hade tänkt sova men det går inge vidare..




Kommentarer
Postat av: fanny

ÄLSKAR DIG

2010-03-30 @ 21:57:34
URL: http://sketnaskitsketna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0