dåligt av mig

Inte okej att glömma bort bloggen såhär länge. Men kanske för att de varit lov och jag inte sovit hemma på drygt en vecka? Jo det måste nog ha varit så. Mitt lov har iallafall varit tok bra och jag vet ju en som gjort de så bra, tack tack tack.

Nu har tyvärr skolan börjat vilket suger ganska mycket. De ända som är posetivt är att man får träffa alla, har saknat mina älsklingar. Imorgon är det tisdag vilket innebär att jag måste gå upp tidigt även då.. Men hela veckan ska jag orka gå upp, de har jag lovat mig själv. Nu ska jag glo vidaare på min feta äckliga tv burk i rummet, måste verkligen ha ny.


peace out bree


limp the pimp, måste ju skryta & visa upp mina snygga vän


Kommentarer
Postat av: limpos

Glad jag blir :D.. Du är så sjukt bra Hanna. LOVEU<3

2010-03-01 @ 20:30:40
URL: http://llinnandersson.blogg.se/
Postat av: limpos

Glad jag blir :D.. Du är så sjukt bra Hanna, du fattar inte. . LOVEU<3

2010-03-01 @ 20:31:32
URL: http://llinnandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0