en kul tid

Igår sov jag hos tovan med empa, det var mys såklart. Vi kollade på en dansfilm som jag glömt namnet på nu bara för jag är så trött. Vi började halv 9 imorse så de vart lite sovmorgon idag vilket var skönt. Skolan var helt okej, satt kvar med felle ända till kvart över 5 och pluggade. Men det bästa var helt klart att träffa Helena, hon kom till mig på kvällen så hyrde vi film och lagade mat. Pommes, bea och kött vart de, inte illa alls. Tyvärr drog Helena nyss och känner mig lite ensam faktiskt. Men sova och vara pigg imorgon för det är matte prov som gäller!
Imorgon blir en mysig dag känner jag, jajajajaja!!





Idag när felle och jag gick från skolan så ser vi en gubbe stå i snödrivan och kolla sig omkring. När jag vänder mig och och kollar tillbaka dit sen är han helt plötsligt borta. Felle frågar mig vart han tog vägen, vi känner oss ju tvunga att gå och kolla. När vi kommer fram bakom snöhögen ser vi gubbstackarn ligga i snödrivan och kommer inte upp. Hjältar som vi är hjälpte vi honom såklart. Vad tusan ska han dit och göra!? jo de var en pantflaska han ville åt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0