helena mittbena

Igår kväll var jag helena tove empa och fanny i lägenheten med en hel del trevligt folk. Senare tog jag och helena en sväng till stan och hälsade på min krambjörn linus, har saknat honom. Sen tog vi bussen till the hood i mesta där allt händer. Helena hittade ju verkligen bästa vägen hem, i snödrivor höga så man ramlar på dirren..
Toast och cola när vi kom  hem, de var gott like hell. Vi somnade efter lite beverly hils.
Imorse vaknade jag och helena vid halv 11, de vart toast till frukost ännu en gång så får väl springa av det lite senare. Vi myser just nu i hennes säng som snart blir ersätt med en annan säng, riktigt synd fakiskt för gillar hennes säng..

jaa folket, dagen spenderas förhoppningsvis med henis och sen ikväll blir de väl lite musik och dans.
föresten, helenas brooooooor puss




fuck fuck fuck fuck fuck i varje trappsteg vaaa?


ciric: varulvar käkar upp alla typ.

Hanna: ja ja, men dom blir ju gröna

helena: varulvar!?

hanna: jaa? dom blir ju gröna sen

ciric: är du född igår eller?

Hanna: haha men jag tänker på han som förstör kläderna? grinchen

helena: hulken tänker du på vafan hanna..


GILLLLLLLLLAR ER


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin å bra

2010-03-07 @ 03:00:38
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0