SMID

Skolan tog aldrig slut idag, de var inte riktigt min dag helt enkelt. Efter skolan tog jag Empa och Louise en promenad till stan, de behövdes och underbart vare. Vart lite mys på stan, även lite corner.
Hann hem ett tag och skrev på min svenska innan träningen. Nu har jag duschat, skrivit klart min berättelse och tagit ett glas oboy. Ska väl sova alldeles strax, är trött som tusan.
Vissa låtar har man hört länge nu, tröttnar aldrig.


Lite godnatt musik

Carolina Wallin Pèrez - utan dina andetag

Snow Patrol - Chasing Cars

Fix you - Coldplay

Céline Dion – It's All Coming Back To Me Now - Live

Daughtry – Life After You

The Fray – You Found Me

Hanson – A Song To Sing

HOFFMAESTRO – Young Dad

Colbie Caillat – You Got Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0