onsdag

Tove och jag vart lite sena imorse, men de gjorde ingenting. Kom till munktell och det började med rullstolsbasket, mitt lag var bäst såklart och vi vann ganska överlägset faktiskt. Efter de åkte vi tillbaka till skolan och hade lektioner, lika tråkigt som vanligt. Efter skolan åkte jag och henis till stan där ralleballe hämtade oss. Vi åkte och handlade lite milk och sen körde vi hem till rasmus och lagade pankakor och åt ute i solen, usch vad mysigt. Efter maten vart henis och jag trötta så vi la oss i rasmus säng och sov ett tag. Vid 6 tiden skjutsade han in mig till forever för jag skulle träna bodypump med pappa. Det var ju helt sjukt jobbigt men ändå så fick jag för mig att gymma efter. Imorgon bitti har jag mac övningar på ask, sen skolan och sedan är de fotbollsträning, jag längtar ju redaaaaaaaan. Puss på allla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0