tisdag

Linn och jag drog hem till helena på håltimmen, kollade tv och lagade mat. Makaroner och korv är inte illa alls henis, tack för maten hörru. Skolan gick riktigt snabbt och efter åkte jag till frida klippotek. Gjorde mörka slingor men man ser typ ingen skillnad eftersom de bara gör så utväxten inte syns i sommmar när håret bleks. Efter det skulle jag tränat fotboll men nej den var intsälld så istället drog jag och Lina till forever och tränade Ae ett tag och sen vart det gymmet. När jag kom hem skulle jag ut och springa men tror ni inte jag somnar på soffan istället, illaa av mig.. nu har jag duschat iaf och ligger i sängen. Är rastlös och ensam, har ingen skola imorgon så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.


peace

mitt särbarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0