a feeling that i could be someone



Både min mamma och jag älskar verkligen ljus. Alltid när någon av oss är hemma är ljus tända, ljus gör allt så mycket mysigare. Nu ligger jag på mitt rum i soffan och precis tänt lite ljus omkring mig i rummet, en härlig känsla och mysfaktorn ökar plötsligt snabbt. På tv är det ''my super sweet 16''. Ljudet på tv är avstängt för nästan alltid när jag bloggar behöver jag musik på. Denna gång vart de låten Bruno Mars- Just The Way You Are. Om ett tag kommer mamma komma in och förstöra genom att säga att maten är klar. Ett plus är om hon tänt ljus till maten. Efter det ska jag börja klä på mig för jag kan inte stanna på rummet hela dagen även om jag skulle vilja göra det.


nä nu gick brandlarmet, wtf? alltid något som ska förstöra.. Kanske borde gå och se efter vad som händer i köket.



PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0