ännu en sömnlös natt?

Sömnproblemen är tillbaka, grejt va? eller inte..



Sen en sak innan jag ska sova, är så less på alla falska människor och människor som ljuger. Man lyckas alltid få reda på allt ändå så varför ens försöka dölja saker. Lär er vara ärliga och stå för saker förfan, tro mig det kommer ni längre på!
 

hahah jo lite lack tjej sådär va, brukar faktiskt ogilla när man tjurar och har sig. Man behöver inte dela med sig om det inför halva världen. Och antaligen så bryr sig ingen heller.. Men jo jag gick emot mig själv och ville faktiskt få de klart att vissa är dumma i huvet rent ut sagt. Jo jag tackar för mig och ledsen att ingenting var spec trevligt o läsa.

Istället lägger jag upp en söt bild på en söt vän som får mig på bra humör. Hon sitter faktiskt bredvid mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0