30 novemeber



Jag kom i tid till skolan idag, tackar morsan för det. Dagen började underbart när kerran säger att vi ska ha bollsporter istället för att dansa bugg en timme. När vi återigen kom tillbaka till skolan gled allt på bra. Efter skolan satt vi kvar ett gäng i skolan, frågan är varför vi ville det?!?! När vi väl lyckades komma därifrån drog jag och jullan till stan ett tag men vi var så trötta så åkte hem till mig och somnade. Nu har vi fått lite mat i magen, jag lagade nuggets och pasta med sås till åt jullan & mig. Nu sover hon här inatt, jag är ensam hemma och vågar aldrig sova ensam.

Imorgon är en ny dag, känner på mig att den kommer bli bra.


PEACE


Glada smidare





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0