utan eller med


vad vore smid utan er?

och vad vore franskan utan dig?

hur skulle sälen gått utan dig?

hur skulle jag kunnat betala detta utan dig pappa?

hur skulle vi kunna klara oss utan converse?

varför ska jag ens behöva klara mig utan dig? misss

hur skulle jag kunna klara mig utan världens bästa vänner?


vad vore jag utan dig pluttan?


vad vore sommaren utan er?

vad vore tiden förut utan lovisas underbara hus där vi jämnt var samlade?

hur skulle denna vecka hos hammar blivit utan all denna cola?

vad vore den veckan utan våran egna philip?

vad vore felicia och jag utan vore coola mössor?

vad vore julafton utan åke och company?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vore livet utan mig? men ja ser ingen bild.....

2010-11-16 @ 23:54:51
URL: http://petradesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0