kärlek till min säng



Idag har jag lyckas sovit 6 timmar. Runt halv 4-4 tiden somnade jag och sovit nu ända till halv 10, så jävla happy. Dagen idag kommer bli bra, ska träffa Sid om hon är frisk vilket jag hoppas!! Kvällen igår var också bra, har världens skönaste vänner. Körde även lite bil igår, och vet att du läser mamma. Men det var ingen fara och jag lovar att inte göra det igen, elleer? hehe. Ne men jag var ganska kung på det faktiskt, eller egentligen inte.. Bellan var nog däremot kung.

Får väll se vad som sker på kvällen, nu ska jag kolla på filmen Farsan igen och skratta lite.

PEACE


en shysst bild på oss från igår, vi hade precis varit ute med hunden våran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0