Ni har så rätt

Måste bara säga att jag har världens bästa vänner, alla ni en STOR puss till er.
Jag har även människor som inte gillar mig och vet ni, det skiter jag fullständigt i för jag gillar inte er heller.
Det ända jag just nu bryr mig om är att människor som jag tycker om ska må bra.
En stor tanke till min mamma som klarar allt, du är bäst!
Även må jag säga att jag saknar er så mycket, Madde & Vickan.



Säger som två kloka vänner till mig har sagt nu på sina bloggar. Tog dock inte hela texten utan bara någon menning.



Livet är för kort för att vakna upp på morgonen med ångest.

Så älska dom människor som behandlar dig rätt och glöm dom som inte gör det.


Kommentarer
Postat av: Göran.Engfors

Tror damen börjar bli vuxen och vis ;)

2010-10-20 @ 23:51:19
Postat av: hannalunkan

Jadu Göran, jag börjar nog bli det nu :)

2010-10-21 @ 10:41:51
URL: http://hannaapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0