08-09


Jag läser gamla blogg inlägg som jag skrivit. Det står så mycket om mina tjejer, om vickan. Nästan så jag vill börja gråta men istället så ler jag, tack för allt du gjorde. Det finna även andra inlägg som gör mig glad att jag läser igenom men tänker inte nämna något mer om de, hehe.




Här är ett inlägg från 08 som bara fanny kan förstå sig på.


- du kanske har en hatt eller tratt 
 - haha vadå?
- en hatt eller tratt, så inte tacoskalet ramlar ut och jag får konsekvenser, ska jag hämta den?
- vadå, är den fin eller?



- Jag släpper dig när jag äcklat mig klart på dig, så håll käften




Kommentarer
Postat av: svempen

Hahah så braa! <3

2010-09-14 @ 10:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0