amen klockan tickar på för fullt





Dagen har varit så bra, blev pastahuset och trevligt sällskap. Senare ikväll drog jag ner på träningen och körde lite passningsövningar för resten fick jag inte delta på. Nu är klockan mycket och jag är inte så vidare trött så ska nog sätta på en film tror jag. Imorgon slutar jag klockan 12, sweet. Ska träffa min pappi imorgon också för det var ett tag sen sist. Och senare på kvällen ska jag glida duktigt med några vänner.

Längtar tills helgen fan men de kommer gå foooort

ons: träning/lagfoto packa inför helgen

tor: sjukgymnast, träning och sen till bellan med några tjejer

fre: 06:00 drar vi mot färjan som tar oss till Finland för träningsläger

lör: finland

sön: finland

om ni undrar och vill veta alltså, anteckna? heh

 

VÄLKOMMEN HEM HJÄRTAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0