luktat på blommorna än? ''ler glatt''










Inga förutom mitt team kommer förstå min överskrift och tur är väl det. Jag har haft så kul den senaste veckan och det har jag behövt. Skrattat så jag varit nära på att kissa på mig och då ljuger jag inte. fia bellan jag och jullan har haft lite sjuka saker för oss som vanligt och något går alltid snett. Efter att jag kommit hem från Åland så har dessa två dagar bara flugit iväg. Speciellt idag, skolan gick fort med bara 2 lektioner och efter det så har jag tränat och varit med fikuset. Har även gjort klart mitt cv och nu slipper jullan äntligen höra mitt tjat om det, over and out liksom.

föresten så har kommit på att något inte sitter som de ska i mitt huvud, jag har nog ett slags handikapp. Men är glad att inte vara som alla andra ändå heh.

Längtar till fredag, säger bara BRRRUUUUUUUUUM
längtar till lördag, säger bara hejdå söder
längtar till söndag, säger bara taggad




nej nu ropar kudden på mig, godnatt alla och godnatt jullan stumpan min hahahaha



PEACE


Kommentarer
Postat av: jullan

hahaha godnatt gumman, men glöm inte att lukta på blommorna innan du somnar.. / J

2010-09-21 @ 23:08:56
URL: http://juliaskeppstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0