mmh

Helgen har varit lugn för min del. I fredags vart det tacos med soffan och henns familja. Lite senare träffade hooka vi ihop med några söta pojkar och sen gled vi till västerås en sväng och sedan västerleden under nattens gång. Under Lördagen var jag på stan med Loppan och Petra, hittade en oversize t-shirt som var ganska shysst. Efter stan vart det kolla match med några brudar från laget. Senare på kvällen vart de max som satt himla fint, bra sällskap också så tack jullan och soffan. Vid 8 träffade vi Dennis och Adam som vi hängt med hela kvällen. Chips, läsk, film, skratt, longboard, failanden och mycket mer än så har vi varit med om, riktiga idioter de där!! Nu kom jag iaf nyss hem från clarence som vi träffade senare ändååååå, vart lite film mys hos honom med några sötisar.

Nu har jag ju faktiskt berättat om min helg, anteckna för den var ju intressant vaa.
Nej söndag imorgon och där händer det grejer kan jag ju tala om för er.
Och Jullan, du vet vad jag menar när vi bestämt oss och vi fixareee med granny hehe..


peace out





en bild på my mammis tatto,  love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0