nyköping idag


Först och främst vill jag bara säga att mina tjejer spelade så bra igår, vinst med 6-4!!! Längtar till träningslägret nu och sen serien.


Nu kan jag säga godmorgon när de viktigaste är sagt! anledningen till denna sköna sovmorgon är därför jag är skadad så får jag inte delta på smidtesterna idag, vilken otur.............
Istället ligger jag nu och lyssnar på musik samt kollar på lite bilder, hittade nämligen min kamera till skolan så den fick följa med och de gillade ju alla glidare såklart. Idag ska jag till Nyköping och äventyra lite, sen när jag kommer hem ska jag och några torshälla brudar äntligen fixa matchbraxor, behövligt och bra om jag får säga det själv.

Nu ska jag börja gå upp så jag hinner till skolan. Vill inte missa geografin som jag var så bra på!
Hälsar kungligt till Jullan och Bellan som antagligen just nu springer beep, good luck för vet att ni älskar de hahah



lite bilder från gårdageen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0