down on me



Helgen är fullspäckad för min del. Kommer inte hinna skriva under helgen så jag gör inlägg innan det ens hänt. Eller egentligen skriver jag inte för någons skull förutom min egna, det är bara de att jag är en sådan människa som måste kunna planera för att få ihop saker och därför skriver jag som i min almenacka här för att jag är sjukligt stressad. Jo så äre så bara att leva med och om jag var ni skulle jag inte ens lägga energi på att läsa detta. Skrivs som sagt för egna skull så jag kan slappna av i sisådär 5 sekunder. Detta inlägg ryker bort imorgon när fredagen passerats, hehe. MEN  Imorgon ska jag och mina pulskompanjoner Lina Petra och Marre gå upp

 

dödligt tidigt för att göra Carro sällskap på de underbara morgonpasset. Sedan ska jag ha friends dag i munktell med alla smidare. Imellan skolan och munktell hoppas jag kunna få gå på stan och leta något jävla plagg som man kan ha under valborg. Behöver införskafas något nytt. Efter skolan ska jag hem och packa ihop lite innan jag ska spinna eller köra arobic. Har inte valt vad jag vill göra än men hårdträning tills sommaren nu helt klart. Efter en snabb dusch i forevers mysiga omklädningsrum ska jag kila iväg till fanny där de vankas födelsedagsfirande för mina två pinglor samt en fin middag man bjuds på. Man tackar och bugar redan för det.

På lördag hoppas jag att petra & jag tar våran vanliga 2 timmars promenad i det fina vädret innan vi tar oss in på gymmet på forever. Efter de ska jag ner på stan och fixa iordning det sista som behövs för kvällen. Efter det kan jag slappna av och bara njuta av kvällens bravader. Låter ganska så jätte bra tycker jag?


En sak till som faktiskt är värt att läsa är att mina vänner är bäst, återigen och kommer alltid att
vara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0