superhuman




Just nu sitter jag och lyssnar på chris brown, älskar hans låtar. Dagen har varit så sjukligt bra må jag säga förutom att de är en sak i tankarna hela tiden. Men förutom det har jag alltså tränat pulsen på morgonen med mina kära vänner Petra Marre Lina och självklart slänger jag in Maggan i ett hörn som alltid deltar ocskå. Puss.
Efter ett skönt träningspass åkte vi till munktell och hade friendsdag, det var helt ok ändå. Vart mys på akropolis med Marre Petra och Peter vid lunchtid. Skolan skippade jag eftersom jag är så busig, illa jag vet men ska skärpa mig. Förutom att jag somnade till ensam på smids baksida i solen vaknade jag skapligt till spinningpasset som jag totalt dog på. Kvällen avslutades fint hemma hos fanny med födelsedagsfirande för mina två pinglor. Tack för ikväll och nu stänger jag av allt här och somnar. Imorgon är en hektiskt men härlig dag, peeace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0