You are nothing to me

Jo igår blev det grillning och femkamp. Lagindelningen vart tillslut bra och trots min och Philips jätte förlust så njöt jag ändå att vara omkring ett gäng härliga människor som gjorde kvällen ganska oslagbar. Glappet som jag inte fått träffa på en hel vecka dök upp så fort hon anlänt till Eskilstuna. Vilken pärla min svamp är! Nej men kvällen var verkligen riktigt bra och det tackar jag alla för. Ett speciellt stort tack till Åke som var lekledare och fixade det galant. När femkampen var slut rörde vi oss mot Lundevall och efterpärla vart återigen i gredby. Fick dela säng med Frida och Isabelle och jag tror inte jag har skrattat så mycket som igår på evigheter. Dock mådde man inte lila bra imorse men en promenad hem och sen har jag legat i sängen hela dagen. Nu mot kvällen var vi hos Adam och tog det lugnt. Nu ska jag sova och glömma. Lika bra så ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0