10 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG



1. Jag är lite av en hypokondriker, jag tror nästan alltid att de är något fel på mig. 
2. Jag är väldigt dålig på att visa känslor
3. Är helt värdelös på siffror, de ger mig huvudvärk
4. Har varit kär EN gång i mitt liv.
5. Är fruktansvärt envis om det gäller något jag verkligen vill 
6. Avskydde tjejer som liten, dom var bara för mycket. Hängde därför jämnt med grabbarna.
7. Har panik och ångest över att jag inte vet vad jag vill bli för något
8. Tar ibland saker för givet, tänker mig helt enkelt inte för som jag borde
9. Jag kan knappt gå utanför dörren om det är mörkt, tycker de är ruskigt obehagligt.
10.Är bra på att skylla saker på andra fasten jag är den skyldiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0