there is nothing left


Ett mirakel att jag kan ligga i soffan med min laptop. Gårdagen tänker jag inte ens försöka beskriva men det var längesen jag mådde så dåligt. De var inte fören inatt jag kunde röra mig lite och då passade jag på att skicka en grattis hälsning till Loppan som blir 18 barre idag, igen ett stort grattis och förlåt för jag inte är närvarande on your big day.

Nu ska jag försöka vila en stund och sen försöka få något i mig. Innan det ska jag väll tacka för mitt otroligt bra imunförsvar jag har. Kanske är bra att jag inte mått bra trots allt. Sista grejen innan jag ska kila ut från bloggen. En fet puss till alla mina vänner. KUNGLIGA ÄR DOM ALLA.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0