.

Shawn Mcdonald- Take My Hand


Nu är jag i mitt andra hem långt borta från stan, typ landet, hos pappa, i Kvicksund. Jag jubblar en dag som denna när kvickan verkligen levererar. Egentligen vill jag bara åka till pottsjär och sätta mig på klippan med en cider i handen. Men ikke, de funkar inte ensam och speciellt inte i detta väder. Tur att jag ska ta mig en tripp till tunapark sen med pappa för att fixa lite grejer till syrrans student. Även morsdagprestent och adampresent behövs fixas.


Såhär ska de vara när kvicksund ger mig lite kärlek.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh mysigaste kvällen ju!!!

2011-05-26 @ 20:24:19
URL: http://iisabellelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0