Jag vill inte tänka framåt, men jag är livrädd att fastna här.








Sitter och väntar på att Clarence ska komma hit, äntligen får jag spendera lite tid med min lilla björn. Vi ska titta bb för det har nästan blivit ett måste för mig nu för tiden. Jag är gått och blivit kär i Martin som alla andra jävlar, drömmar om honom och allt. Fyfan vad illa egentligen.. Tack Isabelle, tack!

Föresten, jag hoppas fanny läser detta inlägg. Du fyller 18 barre idag så därför sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck. Men ett stort grattis till dig bästa du! Det blir glappet snart de lovar jag dig och vi tar ming snart va som vi bestämde för 4 år sen? Bättre sent än aldrig säger jag.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gillare ju!!! Så sluta klaga ;)

2011-05-03 @ 22:35:52
URL: http://iisabellelouise.blogg.se/
Postat av: fanny

hahaah sötaste. tack baby

2011-05-04 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0