Börjar bli dags snart ?

I lördags sov vi några stycken hos lovisa.
Det var lika kul som vanligt, men efter en sådan dag/natt utan sömn så blir man trött.
Imorse(söndag) när vi hade sovit 2-3 timmar så tog vi det lungt och åt sedan frukost innan det var dags att rusa iväg till bussen med Elin Ludwig och Simon.
Jag hann hem och byta om o lite sånt, innan jag åkte med familjen till mormor och morfar.
Efter vi ätiit där så la jag mig ner och sov tills vi skulle åka.
Mamma fick skjusa mig direkt till Elin för vi skulle baka.

Nu sitter jag och tänker på vad jag ska köpa till alla i julklapp!? PANIK
Det är julafton om 4 dagar och jag har inte köpt en enda julklapp, riktigt dåligt gjort av mig faktiskt.
Jag brukar ha köpt klart alla någon vecka innan iallfall. Men men...
Imorgon ska iallfall Elin, Louise och Fanny följa med på stan och köpa julklappar men även kika lite på nyårskläder.
Jag tror faktiskt jag har hittat en klänning som jag ska ha, men får se hur det blir med de.
Det viktigaste just nu är iallfall att få klart med alla julklappar. Tick tack, tick tack, klockan går och det börjar närma sig julafton allt mer.

väldigt dåliga bilder tagna hemma hos mormor och morfar,




Kommentarer
Postat av: anna

vad söta ni är :)

2008-12-22 @ 19:38:33
URL: http://anderssona.blogg.se/
Postat av: hanna

tack Anna :)

2008-12-23 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0