dåligt av mig

hallå
Jag har varit riktigt dålig nu sen lovet att skriva i bloggen.
Jag har väl haft lite tid då och då, men då har inte orken funnits där. Och nu när jag har ork så finns ingenting alls att skriva. Ingenting som jag vill berätta om iallfall..
Men julafton var väl helt okej, firade jul hos mormor och morfar.
Sen dess har jag väl mest varit med kompisar, gått på stan, bio och sånt.
Tjejerna har ju åkt iväg till norden cup i lördags och kommer hem imorgon.
Ska bli skönt att få träffa dem igen, klarar mig inte utan dem.


Sen är det ju nyår snart, det kommer väl bli kul, ska ju vara med tjejerna.

Mer har jag inte o skriva just nu, men snart får jag väl det där energiekicket och vill skriva igen.
Tillsvidare, ha det så bra allihopa, och hoppas ni får det trevligt på nyår.

seya


föresten, en bild på agnes, cissi o cissi.
kul att de uppskatar min kamera


Kommentarer
Postat av: agnes

haha vilka posare!

2008-12-30 @ 14:49:37
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0