Lucia

Då var det gjort..
Luciatåget med endast 9:orna, det gick riktigt bra.
Vi kom till skolan redan kl 7 på morgonen.
Efter de 3 föreställningarna fick vi återgå till vanliga lektioner.

Vi hade no och sedan lunch.
Vi åt gröt, äcklig gröt..
Sedan så var det dags för so men vi kollade på film, Mannen utan öde, den var väldigt bra.
Efter dessa tråkiga lektioner så hade vi snöbollskrig, det var Amanda & jag mot killarna.
Det gick väl inte sådär jätte bra för oss, men vi kämpade på.
Efter skolan så var det dags för lite mer snöbollskrig, denna gång gick det dock bättre när de bara var 5-6 killar mot oss.

Resten av dagen har jag varit i sporthallen en snabbis.
Fanny & jag åkte sedan hem till Fanny där vi åt mat.
Sen tog vi bussen till Vickan där Empa såklart var, vi hade det trevligt.

IDOL!!!; KEVIN VANN, det gjorde mig egentligen inget vem som vann, men eftersom fanny hejade på Alice så gav jag mitt fulla stöd till Kevin endå.

Här kommer lite bilder från luciatåget..

En väldigt söt bild på våran egna tomte (Fanny)



Två söta tomtenissar, Rebecca & Amanda


Kommentarer
Postat av: agnes

haha, tjockis fanny!

2008-12-13 @ 12:54:11
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/
Postat av: fanny

hahah ja jätte gulliga var vi :)

2008-12-13 @ 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0