helg

Den här helgen har nog varit en av de slappaste helgerna på väldigt länge.
Men jag kan endå tycka att det var oerhört skönt.
Fredagskvällen satt jag bara hemma framför Tv och datorn.
Under lördagen kom Amanda till mig, vi tog det bara lungt ett tag.
Vid 5 tiden åkte vi ner på stan, köpte godis osv..
Sen låg vi och kollade gossip girl och one tree hill.
På kvällen sen så gick vi ut och sa hej till lite folk, och sedan gick vi in igen och forsatte kolla film.
Vi somnade nog runt halv 1 -2 tiden.
Min söndag bestod av ytligare slapphet. Vi kollade vidare på gossip girl.

Amanda har åkt hem och nu sitter jag här igen framför datorn.
Saknar tjejerna, får träffa de imorgon.

-Det kan nog vara de fulaste jag sett.
- skoja inte!.

jadu amanda, du fattar. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0