shoes

Jag har i snart 2 timmar legat och kollat runt lite på olika hemsidor på skor.
Jag hittade hur mycket som helst på brandos.se.
Jag har har kollat runt lite på olika slags vinterskor. Ska jag köpa uggs eller något helt annat?
Ska man ha uggs så ska de vara äkta tycker jag själv. Hade ett par förra året, otroligt sköna var dem.
Men de gick sönder efter den vintern..
Jag vet faktiskt inte direkt hur jag ska göra med vinterskor, har ju hemma men inga jag direkt tycker så jätte mycket om.
Så jag går helldre nu med mina converse eller nike.
Iallafall så printade jag lite bilder på olika slags uggs och sedan på lite mer annourlunda skor som jag tyckte såg både sköna och häftiga ut..
Suck.. jag kan aldrig bestämma mig om sånt här.
Men får väl se hur det blir med skoköpandet.
Här kommer iallfall lite bilder.


Ingen av dessa uggs som känns rätt :(





lite söta skor, men inga som jag direkt vill sätta på mig =/




Så otroligt häftiga färger, mönster osv.. Men inget jag heller skulle kunna sätta på mig dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0